דרעי בשדרות: "עיר שלנו"

איתי גדסי No Comments on דרעי בשדרות: "עיר שלנו"

השר דרעי בסיור בשדרות: "נחזיר את העיר לגדלותה באחדות השורות"

דרעי בשדרות, היום צילום: יעקב כהן
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסיור שקיים היום, שר הפנים ויו"ר שס, אריה דרעי, בעיר שדרות, אמר: "בעבר שדרות היתה עיר מרכזית שלנו, נעשה הכל להחזיר את העיר לגדלותה מבחינה רוחנית וגשמית, אבל את זה נוכל לעשות רק באחדות השורות של כל הגורמים בעיר".

אל ביקורו של השר התלוו, סגן השר משולם נהרי, ראה"ע אלון דוידי, מנכ"ל בני יוסף חיים ביטון, מנכ"ל אל המעיין משה אילוז, נציג ש"ס בשדרות שעמל על הכנת הביקור דורון טקטוק, ויו"ר המועצה הדתית, אורן מלכה.

דרעי פתח את הביקור בבית הספר לבנות 'מעלות'. התלמידות קיבלו את פמליית השר בברכה מיוחדת. השר סייר בכיתות הלימוד והתרשם מההשקעה. בישיבה עם צוות ההנהלה בישר חיים ביטון כי הצליח להשיג ממשרד החינוך תוספת שעות לבית הספר. תלמידות תיכון מעליית בני המנשה קידמו את השר וברכוהו על סיועו בעלייתם ארצה. דרעי שיבח את הצוות והאיץ בכל הגורמים להגדיל את מספר התלמידות בבית הספר.

בביקור בישיבת היכל אליהו בראשות הגאון רבי ישראל מאיר שלום שליט"א, מייסודו של הגאון רבי יששכר מאיר זצוק"ל, התפעל דרעי מהתמדת התלמידים ועודד אותם לשאוף ולצמוח כגדולי תורה. דרעי העלה על נס את מסירות הנפש של האב המייסד הגר"י מאיר למען חינוך הציבור הספרדי.

"חייבים להחזיר את שדרות לכותל המזרח שלנו. היא היתה כך בעבר והיא תחזור להיות כזו על ידי שיתוף פעולה של כל הכוחות בעיר". אמר השר והוסיף, "יש לעשות הכל לבנות כאן תלמוד תורה כדי שאף ילד לא ייסע ללמוד מחוץ לעיר. נתגייס לעשות זאת בכל הכוח".

בביקור מרגש בישיבת שדרות בראשות הגאון רבי אריה גמליאל שליט"א, דיבר ראש הישיבה על מפעלות תנועת ש"ס, שייסדה את כל מוסדות התורה והחינוך בדור האחרון. "אין מי שהקים כל כך הרבה מוסדות תורה כמו אריה דרעי ותנועת ש"ס ואני מחזק אותו ומברך שכל אויביו יפלו בפניו".

דרעי שיבח את מסירות נפשו של הרב גמליאל מאז ימים עברו, כאשר בשדרות היה רק מדבר שממה והוא התמסר להפריח את התורה. "אין ספק שהעיר שדרות עברה כברת דרך ארוכה והיא התפתחה והתעצמה. יש כאן ראש עיר שקשוב מאד לצרכי הקהילה החרדית ובסיוע כל משאבי התנועה נחזיר את שדרות לכותל המזרח כפי שהיתה בעבר".



0 תגובות